Загальна кількість переглядів сторінки

понеділок, 18 листопада 2013 р.

Рефлексія модуля 7-8

       Створення учнівських прикладів допомогло мені уточнити очікування від вивчення теми та покращити методику навчання. Я відчула проблеми, які можуть виникнути в учнів при навчанні. Я можу забезпечити досягнення учнями навчальних цілей при  створенні ними робіт за допомогою комп'ютера. Щодо оцінювання, то я відкрила для себе багато нового, зрозуміла, що означає "оцінювання, зосереджене на потребах учнів", а саме: яким чином створення системи оцінювання допоможе мені покращити навчальний процес, як залучення учнів до процесу оцінювання змінює їх ставлення до навчання. Я ознайомилася з новою формою роботи в тренінгу - педрада, а також з формами оцінювання створених робіт. Досить добрим помічником була онлайн-бібліотека, у якій я навчилася працювати, знайшла для себе багато корисного. Сподіваюся, що всі набуті мною знання сьогодні полегшать мою роботу та роботу учнів.

Немає коментарів:

Дописати коментар